"Anderen helpen om te kunnen groeien, dat is onze toegevoegde waarde."
Flyer.be
#digitaal

Flyer.be blijft zichzelf heruitvinden om klanten te doen groeien

Wat betekent gezonde groei voor jou en wat mogen we daarbij niet uit het oog verliezen?

We willen zeker de grootste speler op de markt van drukwerk zijn en blijven. Maar groot zijn gaat niet enkel over omzetten of aantal klanten; voor ons draait het om groot zijn in onze diensten. Wij geven advies op alle vlakken en ondersteunen onze klanten bij alles wat ze nodig hebben.

Wij zoeken altijd naar de beste manieren om onze klanten te kunnen ondersteunen, naar manieren om hen te helpen om sneller en efficiënter te gaan werken. Kortom: hoe kunnen wij ervoor zorgen dat onze klanten kunnen groeien? Dat is het belangrijkste om in het oog te houden, want daarmee brengen we onze toegevoegde waarde op de markt.

Wie ben je en waar wil je naartoe met jouw idee?

Ik ben Ahmed Hilami, zaakvoerder van Flyer.be.

Wij doen allerlei drukwerk, gaande van visitekaartjes, folders, briefhoofden, etc. Maar we gaan veel breder dan alleen drukwerk. We produceren bijvoorbeeld ook large formaat etiketten, verpakking, textiel. Sinds covid produceren wij bijvoorbeeld ook mondmaskers.

Ons aanbod is zeer breed, en dat doen we allemaal via onze website. Via de site kan onze klant alles rond zijn bestelling raadplegen en opvolgen, echt van A tot Z.

"Anderen helpen om te kunnen groeien, dat is onze toegevoegde waarde."
Waarom heb je beslist om die richting uit te gaan? Welke stappen heb je reeds gezet?

Ik zat vroeger in het nachtleven, waarvoor ik regelmatig flyers moest drukken. Toen is me opgevallen hoe omslachtig het was om aan een prijs te geraken bij mijn toenmalige leverancier. Ik zag heel wat mogelijke verbeterpunten, dingen die anders, beter, sneller en goedkoper konden. En hier staan we dan, 18 jaar later.

Eigenlijk hebben wij ervoor gezorgd dat drukwerk betaalbaar geworden is voor kleine en grote organisaties. Want voorheen was drukwerk echt te duur. Een kleine organisatie of zelfstandige kiest er dan al eerder voor om een campagne niet te doen, vanwege de kosten.

Wij hebben drukwerk niet uitgevonden, maar wél heruitgevonden.

Wat zijn de concrete doelstellingen van jouw idee en hoe plan je die aan te pakken?

Tijdens de lockdown van voorjaar 2020 hebben wij geïnvesteerd in een naaiatelier en andere machines voor de productie van hoogwaardige, gecertificeerde mondmaskers. Ik had vooraf geen enkele ervaring met naaien, maar het loopt nu nog altijd goed. Dat is iets wat ik in de toekomst ook wil blijven doen: onszelf steeds heruitvinden, uitkijken naar nieuwe markten en nieuwe mensen ontmoeten.

Wanneer is jouw idee geslaagd?

Wanneer wij onze klanten perfect kunnen ontzorgen qua drukwerk, waardoor zij kunnen focussen op hun eigen groei.

____________________________________________________________________________________________________

Heb jij ook een concreet plan of sterke visie om onze maatschappij op een duurzame, gezonde of digitale manier te laten groeien? Deel jouw idee en kom in contact met potentiële partners die je hierbij kunnen ondersteunen.

Meer weten
over dit project?
Bezoek de website