"We denken graag na over nieuwe dingen om onszelf en anderen te kunnen versterken"
Mastermail
#duurzaam

Mastermail ontzorgt de klant en zorgt voor comfort

Beschrijf in één zin waarover je idee gaat

Wij zijn gespecialiseerd in direct mailing. In 2020 hebben wij een extra service opgezet rond geschenkdoosjes die door de brievenbus passen.

Wat betekent gezonde groei voor jou en wat mogen we daarbij niet uit het oog verliezen?

Voor een stuk zorgen wij voor comfort voor bedrijven. Zij moeten gewoon een adressenbestand doorsturen, en wij zorgen voor de rest.
Bedrijven willen hun medewerkers - zeker in deze tijden - iets leuks bezorgen. Ze moeten alleen maar een adressenbestand bezorgen aan ons, een doosje kiezen, en al de rest doen wij. Dus dat is heel eenvoudig, geen zorg voor de klant en hun medewerkers zijn een stukje gelukkiger.

Ik denk dat iedereen de verantwoordelijkheid moet hebben om na te denken over nieuwe dingen, zodanig dat we elkaar ook terug versterken.

Wie ben je en waar wil je naartoe met jouw idee?

Ik ben Daniëlle Vanwesenbeeck, ik ben general manager van Mastermail.

Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het verwerken van direct mailings, dus postale mailings die mensen in hun fysieke brievenbus krijgen. Onze expertise ligt bij personalisatie, handling en verzending.

"We denken graag na over nieuwe dingen om onszelf en anderen te kunnen versterken"
Waarom heb je beslist om die richting uit te gaan? Welke stappen heb je reeds gezet?

Ik ben eigenlijk op mezelf begonnen als tussenpersoon in het begeleiden van mailings voor grote bedrijven, maar ik sta nogal graag in de productie. Ik moet papier kunnen voelen, machines horen draaien, en stilaan is dat zo geëvolueerd tot een volwassen KMO.

Wat zijn de concrete doelstellingen van jouw idee en hoe plan je die aan te pakken?

Ik geloof niet in een of-of verhaal, wel in een en-verhaal.

Het is niet omdat wij alleen maar in papier zitten dat alles via papier moet gaan. Je moet natuurlijk gaan naar waar dat de klant zich bevindt, en heel veel klanten bevinden zich online. Maar ik merk dat het fysieke, het voelen, het zintuigelijke nog altijd heel belangrijk is. Dus dan moet je die twee combineren: zorgen dat je klanten weten dat je bestaat, en dat doe je online. Daarna komt het fysieke, onze zending, wat mensen nog altijd heel blij kan maken.

Ik moet zeggen, de bereidheid om mee te denken over nieuwe dingen is hier nu echt wel enorm. Er wordt zeer, zeer hard gewerkt dus wij gaan zeker niet stilvallen.

____________________________________________________________________________________________________

Heb jij ook een concreet plan of sterke visie om onze maatschappij op een duurzame, gezonde of digitale manier te laten groeien? Deel jouw idee en kom in contact met potentiële partners die je hierbij kunnen ondersteunen.

Meer weten
over dit project?
Bezoek de website